Regulamin
REGULAMIN
RESORT & SPA BIAŁY DUNAJEC
Niniejszy regulamin obejmuje zbiór zasad przebywania w Resorcie położonym w Białym Dunajcu, ul. Za torem 14a. Operatorem Resortu jest ortustella sp. z o. o. z siedziba w Białym Dunajcu, ul. Za torem 14A
Rozpoczęcie pobytu w Resorcie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów tego regulaminu przez Gościa, na co Gość oświadcza, że wyraża zgodę.
- Pomieszczenia mieszkalne w Resorcie zwane dalej “pokojami” wynajmowane są na doby.
- Doba pobytowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 12.00 – program komputerowy Recepcji naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według cen pełnych.
- Na wniosek Klienta Operator Resortu może przedłużyć pobyt poza okres wskazany w rezerwacji lub w dniu przybycia Klienta do Resortu. Wniosek powinien zostać najpóźniej do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju przez Klienta.
- Operator Resortu uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. Nieuwzględnienie wniosku o przedłużenie pobytu nie rodzi po stronie Klienta żadnych uprawnień tak prawnych jak i faktycznych.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zaliczki w wysokości 30% kwoty brutto pobytu. Gość zostanie obciążony całkowitą ceną pobytu w przypadku odwołania rezerwacji po upływie 48 godzin przed przyjazdem. Osobom nieposiadającym rezerwacji oraz niniejszej wpłaty nie gwarantujemy zakwaterowania.
- Zaliczka nie podlega zwrotowi. Rezerwację można przesunąć na inny dogodny termin (w miarę dostępności miejsc noclegowych) w przypadku rezygnacji do 21 dni przed planowanym przyjazdem.
- Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
- Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu Gościa do Resortu.
- Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości, osoba meldująca się ma obowiązek okazać dokument tożsamości z fotografią.
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych Gości naszego Resortu.
- W Resorcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00 rano.
- Osoby niezameldowane w Resorcie mogą przebywać w pokoju od godz. 7.00 do godz. 20.00.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób. Operator Resortu zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
- Recepcja może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Resortu lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Resorcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Resortu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Resortu.
- W chwili dokonywania meldunku Gościowi jest wydawany elektroniczny klucz do pokoju. Przy opuszczaniu pokoju Gość jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia zamknięcia drzwi do pokoju. W przypadku zagubienia lub zniszczenia karty lub klucza Gość ponosi odpowiedzialność materialną w kwocie 50 zł.
- W momencie przekazania przez Recepcję karty do pokoju stają się Państwo jego gospodarzami. Sprzątanie pokoi odbywa się co 3 dobę lub na życzenie Gościa. W tym celu należy to zgłosić w Recepcji.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Na terenie Resortu zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. W Resorcie obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napoi alkoholowych poza pokojami Resortowymi, używania ognia otwartego, w szczególności dotyczy to pokoi i łazienek. W przypadku naruszenia powyżej wskazanych zakazów Gość ponosi karę w wysokości 500 zł. Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego wiąże się z przybyciem straży pożarnej i karą pieniężną w wysokości 5.000 zł.
- W Resorcie świadczone są usługi zgodnie z kategorią i standardem Resortu. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi natychmiastową reakcję. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie wody lub prądu.
- Operator Resortu ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług,
- wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
- sprawną pod względem technicznym usługę. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Recepcja dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
- W Resorcie akceptuje się obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Resortu za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Resortu. W takim przypadku cena pobytu zostanie indywidualnie ustalona z Gościem
- Operator Resortu nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji. Parking przy Resorcie jest niestrzeżony i wolny od opłat. Operator Resortu nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu czy też innego pojazdu należącego do Gościa Resortu.
- W Resorcie zabronione jest:
- wynoszenie żywności poza teren sali restauracyjnej
- zakłócanie spokoju (np. odtwarzanie lub wykonywanie głośnej muzyki bez zgody Kierownictwa)
- chodzenie w butach narciarskich po Resorcie oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi
- przechowywanie ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwo palnych, wybuchowych i iluminacyjnych
- prowadzenia na terenie Resortu akwizycji i sprzedaży obnośnej
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia Resortu oraz do uregulowania należności za wykorzystane usługi.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowywane będą przez miesiąc, a następnie zniszczone.
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Resortu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- Gość, z chwila dokonania rezerwacji w Resorcie, oświadcza, że wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r.nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami) przez Operatora Resortu tj. ortustella sp. z o. o. przy ul. Za Torem 14A dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Resortu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Resort. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania a także żądania usunięcia swoich danych osobowych ze zbioru.
- Operator Resortu zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Resortu w każdym czasie. Zmiana Regulaminu obowiązuje od chwili umieszczenia jej na stronie Resortu. Zmiana Regulaminu wiąże Gości od chwili upublicznienie jej na stronie Operatora Resortu.
REGULAMIN REZERWACJI I PŁATNOŚCI
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zaliczki w wysokości nie mniejszej niż 30% wartości rezerwacji na podane konto bankowe.
- Termin wpłaty zaliczki wyznacza Recepcja.
- Brak wpłaty zaliczki w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Operator Resortu uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych miejsc.
- Wpłata zaliczki i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie ośrodka przez osobę dokonującą rezerwacji.
- Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
- Niepojawienie się Gościa do godz. 9.00 dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacją rezerwacji i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi, jeżeli nie ustalono inaczej. W takim przypadku Operator Resortu nie ponosi żadnych ujemnych konsekwencji tak prawnych jak i finansowych.
- Pozostałą należność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu.
- Operatorowi Resortu przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Resortu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.